Često postavljana pitanja

Generalno

Ko je vlasnik brenda MG?

MG je jedan od automobilskih brendova kompanije sa sjedištem u Šangaju - SAIC Motor. SAIC Motor proizvodi preko 7 miliona vozila godišnje, što ga čini 7. proizvođačem automobila na svijetu. Za više informacija o našem matičnom društvu, posjetite internet stranicu kompanije SAIC Motor  - saicmotor.com.

O kompaniji SAIC Motor Corporation Limited

SAIC Motor Corporation Limited (SAIC Motor) je najveća automobilska kompaniji u Kini.

MG brend

MG je jedan od automobilskih brendova kompanije SAIC Motor sa sjedištem u Šangaju. Kompanija aktivno promiče vozila pokretana novom energijom kao i komercijalizaciju vozila povezanih sa internetom te istražuje druge inovativne tehnologije. SAIC Motor proizvodi preko 7 miliona vozila godišnje, što ga čini 7. proizvođačem automobila na svijetu.

Općenito

Gdje je vaše sjedište?

Sjedište je smješteno u Hrvatskoj, Zagrebu, Ljubljanska Avenija 4. 

Proizvod

Gdje mogu da obavim testnu vožnju?

Ovdje možete da rezervišete testnu vožnju.

Gdje mogu da pronađem informacije o kupovini ili leasingu vozila MG?

Za informacije o kupovini ili leasingu vozila, molimo da posjetite internet stranice određene države.

Karakteristike i specifikacije vozila MG ZS EV

Karakteristike vozila MG ZS EV možete da pronađete na internet stranici https://mgmotor.eu/model/zs/.

Karakteristike i specifikacije vozila MG EHS Plug-in Hybrid

Karakteristike vozila MG EHS Plug-in Hybrid možete da pronađete na internet stranici  https://mgmotor.eu/model/ehs.

Karakteristike i specifikacije vozila MG MARVEL R Electric

Karakteristike vozila MG MARVEL R Electric možete da pronađete na internet stranici https://mgmotor.eu/model/marvel-r.

Značajke i specifikacije vozila MG5 Electric

Karakteristike vozila MG5 Electric možete da pronađete na internet stranici https://mgmotor.eu/model/mg5.

Gdje mogu da dobijem informacije o budućim proizvodima?

Objavljujemo sve informacije o budućim proizvodima putem našeg biltena na koji možete da se prijavite ovdje, kao i na kanalima društvenih mreža. Pratite nas na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube ili TikTok.

Tehničke informacije

Gdje mogu da pronađem informacije o servisiranju mog vozila MG?

Za informacije o servisiranju, molimo da posjetite internet stranice određene države.

Gdje mogu da preuzmem ažuriranja softvera? Da li su besplatna?

Možete ažurirati softver mape na internet stranici https://mgtouch.naviextras.com. Ažuriranje lokacija za punjenje vozila na mapi besplatno je 3 godine.

Garancija

Koliko traje period garancije?

Nakon datuma prve registracije, pokrivenost vozila garancijom kompanije MG traje 60 mjeseci za vozila registrovana prije 1. 1. 2021. te 84 mjeseca za vozila registrovana na dan ili nakon 1. 1. 2021.

Da li postoje uslovi primjene garancije?

Da, kako bi se kvalifikovalo za garanciju kompanije MG, vozilo mora imati potpunu i tačnu istoriju servisiranja, u skladu sa preporučenim planom servisa kompanije MG, pri kojem su upotrebljavani originalni rezervni dijelovi i tečnosti. Više pojedinosti potražite u Izjavama o garanciji.

Da li su dijelovi pokriveni garancijom?

Da, MG daje 24-mjesečnu garanciju neograničenu kilometražom na originalne rezervne dijelove kompanije MG, osim ako nije drukčije navedeno u Izuzećima iz garancije. Samo originalni dijelovi koji se nalaze u maloprodajnom cjenovniku kompanije MG i koje prodaje ovlašćeni MG koncesionar odgovornost su kompanije MG u vezi sa garancijom.

Da li garancija pokriva HV bateriju mog vozila MG ZS EV?

Ako se tokom provjere kapaciteta u ovlašćenom MG servisu utvrdi da je litijum-jonska visokonaponska baterija pretrpjela pad kapaciteta na ispod 70% originalne vrijednosti prilikom isporuke vašeg novog vozila MG ZS EV, segment ispod 70% smatraće se prekomjernim gubitkom. Ako je moguće, dio prekomjernog gubitka će se nadoknaditi; ako je nije moguće popraviti,  litijum-jonska visokonaponska baterija će se zamijeniti bilo novom bilo recikliranom baterijom.

Kako garancija pokriva glavne komponente vozila?

Kompanija MG Motor obavezala se ponuditi period pokrivenosti garancijom od 84 mjeseca ili 150.000 km (koji god uslov prvi nastupi) za visokonaponski paket baterije, pogonski motor, elektronski pretvarač i kontrolnu jedinicu vozila kao dio ključnih komponenti vozila pokretanih novim energijama.

Ako upotrebljavam svoj MG kao vozilo za privatni najam, kako funkcioniše garancija?

Period garancije za električna i hibridna vozila koja se upotrebljavaju za privatni najam (npr. taksi) iznosi 3 godine/100.000 km  (koji god uslov prvi nastupi). Ovo ograničenje uključuje visokonaponske komponente pogonskog sklopa i litijum-jonsku visokonaponsku bateriju.

Da li garancija kompanije MG može da se prenese na novog vlasnika u slučaju da prodam svoje vozilo?

Da, garancija može da se prenosi na svakog novog vlasnika dokle god ne istekne.

Karoserija mog vozila je perforirana uslijed rđanja - da li garancija to pokriva?

Garancija za zaštitu od perforacija pokriva vozilo od perforacija uslijed rđanja karoserije u trajanju od 7 godina. Da bi se zadržala ova garancija, ovlašćeni MG servis mora da pregleda vozilo jednom godišnje tokom trajanja perioda garancije. Potrebno je popuniti Obrazac za godišnji pregled u garanciji za zaštitu od perforacija kompanije MG i pečatirati evidenciju servisne dokumentacije. Bilo koje prethodno obavljene popravke moraju se dovesti do standarda ovlašćenog servisa kompanije MG za popravku karoserije.

Ako se moje vozilo pokvari u inostranstvu (van moje države), da li garancija pokriva troškove popravke?

Da, kompanija MG Motor nudi garanciju za celu Evropu koja važi u državama koje imaju ovlašćene MG servise.

Pomoć na putu

Kada započinje usluga Pomoći na putu kompanije MG?

Pomoć na putu kompanije MG važi od datuma prve registracije.

Šta obuhvata Pomoć na putu kompanije MG?

Usluga obuhvata MG vozilo koje ispunjava uslove, a ostalo je u nevoznom stanju zbog tehničkog ili mehaničkog kvara. Više pojedinosti potražite u Izjavama Pomoći na putu.

Šta ne obuhvata Pomoć na putu kompanije MG?

Kompanija MG Motor Europe niti organizuje niti pruža bilo kakvu pomoć na putu u određenim situacijama, kao što su nesreće u saobraćaju prilikom kojih je vozilo ostalo u nevoznom stanju. Više pojedinosti potražite u Izjavama Pomoći na putu.

Kada mi je potrebna pomoć na cesti, koje informacije moram dati?

Ako vam je potrebna Pomoć na putu kompanije MG, molimo da date sljedeće informacije prilikom poziva: svoje ime i prezime, telefonski broj na koji možemo da vas kontaktiramo, registraciju, model i boju vozila, svoju adresu, prirodu kvara i tačnu lokaciju.

Ako mi je potrebna Pomoć na putu kompanije MG, da li ja moram biti za volanom?

Ne, Pomoć na putu kompanije MG osmišljena je za ispunjavanje potreba MG vozila kojem je potrebna pomoć na putu u slučaju kvara bez obzira ko ga vozi.

Koje države pokriva usluga Pomoći na putu?

Nudimo uslugu koja uključuje većinu evropskih država. Više pojedinosti potražite u Odjeljku 2 Izjava Pomoći na putu.

Koliko traje pokrivenost uslugom Pomoć na putu?

Pomoć na putu kompanije MG važi od datuma prve registracije u periodu od 12 mjeseci. Uslugu je moguće produžiti do 7 godina.

Kako mogu obnoviti ili produžiti svoju uslugu Pomoć na putu u drugoj godini?

Uslugu je moguće obnoviti na period do 12 mjeseci nakon posljednjeg servisa za održavanje vozila obavljenog u ovlašćenom MG servisu, unutar perioda trajanja Plana servisnih intervala kompanije MG kao što je opisano u Portfoliju usluga kompanije MG. Produženje programa je besplatno.

Koji broj treba da kontaktiram kada vozim svoje MG vozilo u inostranstvu?

Kontaktirajte broj države u kojoj ste početno registrovali svoje vozilo. Ako država nije navedena na našoj internet stranici, nazovite svoj lokalnog MG koncesionara za više informacija.

Delovi i dodatna oprema

Gdje mogu dobiti informacije o dodatnoj opremi kompanije MG?

MG koncesionar je stručnjak za dodatnu opremu. Može vam dati informaciju u pisanom obliku kao i mogućnost ličnih konsultacija. U dijelu naše internet stranice koji se odnosi na dodatnu opremu kompanije MG takođe možete da pronađete mnogo zanimljivih informacija o ovoj temi.

Da li vozila MG imaju ograničenje vezano za vuču?

Oba vozila MG EHS i MG MARVEL R imaju maksimalni kapacitet vuče (bez kočnica) od 750 kg. Vozilo MG5 i potpuno novo vozilo MG ZS EV imaju kapacitet vuče od 500 kg (bez kočnica).

Kako mogu najbolje očistiti svoj komplet tepiha?

Najbolji način čišćenja kompleta tepiha zavisi od njihovog materijala. Gumene tepihe možete lako da očistite tako što ih isperete čistom vodom, obrišete mekanom suvom krpom i vaš je komplet tepiha opet čist. Tepihe od tkanine najbolje je očistiti sredstvom za čišćenje proizvođača vozila. Pustite ih da se dobro osuše nakon čišćenja.

Da li mogu jednostavno da pričvrstim nosač za bicikla na kuku za vuču?

Da, to je moguće! Naročito ako nosač ima takozvano brzo pričvršćivanje.

Koja je dodatna oprema dostupna za zaštitu mog vozila?

Kako bismo zaštitili vaše vozilo, nudimo široku paletu tepiha, posebno od tkanine i gume. Tepih i obloga prtljažnika najprimjereniji su za zaštitu vašeg prtljažnika.

Od koliko se tepiha sastoji komplet tepiha kompanije MG?

Komplet tepiha sastoji se od četiri tepiha, koji uključuje tepihe za prednji i zadnji prostor za noge putnika. Kompleti tepiha takođe su dostupni u parovima, za prednji ili zadnji dio vozila. Dostupni su u dva različita materijala: guma i tkanina. Da li tražite tepih za prtljažnik? Možete da ga poručite zasebno.

Pronađite prodajni salon

Prodajni salon
Servis